|
Reggeli gyorsvonatunkat Székesfehérvártól M41 2150 továbbította
|
|
Balatonalmádiban egy rövid kitérővel megtekintettük a néhai Veszprémbe vezető vonal viaduktján kiállított 375-ös gőzöst
|
|
M61 010 érkezik vonatával Tapolca felől
|
|
Az eredetileg M61 006 által vontatott személyvonat befut Balatonalmádiba M62 165 segedelmével A 006-os Nohab fekve maradása eleddig másfél óra késést okozott...
|
|
Vonatunk, immár Balatonfüred állomáson
|
|
Balatonakali-Dörgicse állomáson aztán akadt némi gond a 165-ös Szergejjel is... Teljesítményhiány, amit TC-selejtezés követett...
|
|
Ezen felül az itteni vonatkereszt lebonyolításához csak egy váltó volt használható az állomáson, így vissza kellett tolnunk A késés ezzel persze csak nőttön-nőtt...
|
|
...azért csak eljutottunk Badacsonytomajig
|
|
A 006-os Nohab, jégbe fagyva, inaktívan...
|
|
Érkezik az ellenvonat Tapolca felől
|
|
Ez pedig már Tapolca, és M62 165 Megérkeztünk, összesen 3 óra késéssel
|
|
Tapolca, vontatási telep Szergejünk beállítja a Nohabot a fűtőházba, olvadni
|
|
M61 004, bevetésre várakozva, a fűtőház előtt
|
|
Egy hóekés Dácsia
|
|
A 004-es Nohab, immár a villamos fűtőkocsi nélkül
|
|
A hósapkás 002-es Nohab
|
|
M61 013 Ekkor még megvolt ő is...
|
|
M61 013 és 002
|
|
A 013-as Nohab, még egészen egyben Legközelebb már csak Sátoraljaújhelyen, a bontó előszobájában volt szerencsém találkozni vele...
|
|
M61 002, amikor még egészen mozdonyforma volt...
|
|
M61 020 bent pihent a fűtőházban, ekkor még narancs festésben
|
|
424,005 a fűtőház hátsó udvarán Ez az országjáró szobormozdony Rákosrendezőről indult, egy ideig Tapolcán, majd Szombathelyen pihent, végül visszakerült Istvántelekre...
|
|
Vonatunkat hazafelé M61 004 vontatta Mi ekkor láttuk üzemben utoljára...
|