Az oldalra felkerült:
2005. május 4-én

Bükki biciklitúra
2005. április 30.


(Budapest >) Szilvásvárad > Bánkút > Jávorkút > Lillafüred > Miskolc (> Budapest)

Zsúfolt vonat indul a Szalajka-völgybe
Mk48 2004 maradványai
Szilvásvárad állomás
Szilvásvárad állomás
Szilvásvárad állomás
Irány a kilátó felé
Szilvásvárad látképe a kilátó alatti parkolóból
A Szalajka-völgy látképe a kilátó alatti parkolóból
Haladunk Sikló-felső felé.
Pihenő Sikló-felsőn
Itt kezdődött a sikló.
A drótkötél egy darabig még megvan.
Sikló-felső
A sikló műemlék gépháza
Még jó, hogy megvan, így legalább egyeseknek van hol hagyniuk szemetjüket... :-((
Tovább Bánkút felé az egykori kisvasúti nyomvonalon
...de egy rövid szakaszt kikerültünk, hasonlóan szép tájon,
... a kék kereszt jelzésen.
Itt jött ki a vasút a fenyőerdőből...
...és erre haladt tovább.
Az útátjáróban még látszanak a talpfák.
Bánkút alatt
Itt már jártunk az idén...
Csak akkor kicsit más arcát mutatta a táj.
A Bükk-fensík
A Bükk-fensík
Immár Jávorkút felé száguldunk...
Jávorkút
Jávorkút
...és a Garadna-völgy kisvasútja
Újmassa-Őskohó állomás
Bányászati kiállítás az Őskohónál
Az Őskohó
Lillafüred, Palota Szálló
Miskolc, LÁEV-járműtelep
Lilla „hidegen” a fűtőház előtt
...és a felújítás alatt álló B-26-os
A szétkapott B-26-os
...Ganz-Jendrassik motorja
D02-510 festés alatt
...és a C-50-es
Az utolsó aznapi vonat mozdonya, D02-508

Az oldalon szereplő bármely fénykép, vagy írás esetleges további felhasználásának
csak előzetes hozzájárulásommal tudnék örülni!