Az oldalra felkerült:
2005. május 17-én

Utazás a diósgyőri vasúton
2005. május 15.


    Pünkösd vasárnapján a VEKE szervezésében különvonat közlekedett a ma már csak teherforgalom által használt Miskolc–Diósgyőr vasútvonalon.


Az első megálló a miskolci fűtőháznál volt.
Az „új” M41 2303
M62 206
Kordina Zsigmond és a kiállított 377-es mozdony emlékére
...és maga a mozdony
A „Parkba szánt” M47 1001
...és korszerűsített rokonai
A miskolci „nagy Mk48-as”
Az első fotómegállás a diósgyőri vonalon
...a 3-mas út hídján
...majd az Avas-déli lakótelep házai alatt
Elvesző vágányok
Az alagút bejáratánál
Az alagút bejáratánál
Az alagút bejáratánál
Pályarészlet
IP a diósgyőri alagútnál...
...és immár a vasgyár felőli oldalon
Itt kezdődik a valaha minden bizonnyal „kicsit” nagyobb forgalmú Diósgyőr-Vasgyár állomás
Pillantás a gyár felé
Tehervonat Bobóval és salaküst-szállító kocsikkal
A salakos kocsik
IP és salaküstös kocsik együtt
Az állomás...
...és felvételi épülete
A vasgyár
Fotómegálló a gyár mellett
Nem egy patika, az biztos...
Ládi rakodó előtt...
Itt a vége... :-(
Innen már nem megy tovább vonat – így a mienk sem.
Itt volt a LÁEV-keresztezés. Kár, hogy már nincs meg.
InterPici Ládi rakodón – minden bizonnyal első alkalommal az életben
Útban a LÁEV-végállomás felé
A háttérben a disgyőri vár tornyai
A LÁEV járműtelepén
Miskolcon ezentúl fehérre festik az Mk48-asokat!
...persze csak mielőtt bordóvá válnának... :-)
D02-510 festés alatt
...és készül a B-26-os is.
...és készül a B-26-os is.
Személyvonat Majláth-on
Ünnepi díszben Miskolc főutcája

Az oldalon szereplő bármely fénykép, vagy írás esetleges további felhasználásának
csak előzetes hozzájárulásommal tudnék örülni!