|
Június 8-án (holott csak péntek volt) az első vonatra szokatlanul sok utas érkezett, így két mozdonyra és hat kocsira volt szükség. A szerelvény éppen Majláth-on halad át, jó 15 perces késéssel
|
|
Az aznap aktuális pft. szerelvény Majláth-on
|
|
...ugyanez egy C-50-es tengely társaságában
|
|
C02-408 egy útra kész különvonattal a telepen szintén még 8-án
|
|
A mozgássérültek szállítására alkalmássá tett 32-es kocsi tolószékemelő-szerkezetének terheléspróbája a telepen, június 14-én
|
|
300 kilogrammnyi féktuskót kellett kibírnia a szerkezetnek...
|
|
A kocsi
|
|
A terheléspróba után egy próbamenetre is sor került Majláth és Dorottya utca között
|
|
Mártabánya megálló A tetszetős kis esőbeállót idén tavasszal építették a város támogatásával remélhetőleg nem hiába, gondolok itt a villamos-projekt-re...... (!!!)
|
|
Idén nyáron már használták a lillafüredi kitérőt a hétköznaponként közlekedő betétjáratok körüljárásához D02-510 a 4 Diamand-dal a kitérőben június 15-én
|
|
Július 7-én majdnem két C-50-es vitte a mahócai vonatot, mely igazán különleges eset lett volna. De végül nem volt annyi utas, hogy 4 kocsira szükség lett volna... :-/
|
|
A négykocsis, két C-50-eses vonat még egyben, Miskolc-Dorottya utca állomáson
|
|
A tavasz folyamán némi felújítást végeztek a kisvasút egyetlen zárt teherkocsiján kívülről egészen tetszetős lett. Majláth, 2007. július 8.
|
|
Az átmenő fővágány Majláthon
|
|
Kocsiszíni csendélet
|
|
kocsitárolói kitérő
|
|
Csendélet egy egykori Mk48-as forgóváz részletével
|