Az oldalra felkerült:
2007. szeptember 20-án

LÁEV, 2007. nyár

június – július...

Június 8-án (holott csak péntek volt) az első vonatra szokatlanul sok utas érkezett, így két mozdonyra és hat kocsira volt szükség. A szerelvény éppen Majláth-on halad át, jó 15 perces késéssel
Az aznap aktuális pft. szerelvény Majláth-on
...ugyanez egy C-50-es tengely társaságában
C02-408 egy útra kész különvonattal a telepen szintén még 8-án
A mozgássérültek szállítására alkalmássá tett 32-es kocsi tolószékemelő-szerkezetének terheléspróbája a telepen, június 14-én
300 kilogrammnyi féktuskót kellett kibírnia a szerkezetnek...
„A kocsi”
A terheléspróba után egy próbamenetre is sor került Majláth és Dorottya utca között
Mártabánya megálló
A tetszetős kis esőbeállót idén tavasszal építették a város támogatásával – remélhetőleg nem hiába, gondolok itt a „villamos-projekt-re”...... (!!!)
Idén nyáron már használták a lillafüredi kitérőt a hétköznaponként közlekedő „betétjáratok” körüljárásához
D02-510 a 4 Diamand-dal a kitérőben június 15-én
Július 7-én majdnem két C-50-es vitte a mahócai vonatot, mely igazán különleges eset lett volna. De végül nem volt annyi utas, hogy 4 kocsira szükség lett volna... :-/
A négykocsis, két C-50-eses vonat még egyben, Miskolc-Dorottya utca állomáson
A tavasz folyamán némi felújítást végeztek a kisvasút egyetlen zárt teherkocsiján – kívülről egészen tetszetős lett.
Majláth, 2007. július 8.
Az átmenő fővágány Majláthon
Kocsiszíni csendélet
kocsitárolói kitérő
Csendélet egy egykori Mk48-as forgóváz részletével

Az oldalon szereplő bármely fénykép, vagy írás esetleges további felhasználásának
csak előzetes hozzájárulásommal tudnék örülni!