|
Holnap már nekik sem kell kijönniük Csíkrákos megállóhoz a Székely gyors ugyanis visszatér Budapestre...
|
|
Felszállás a vonatra
|
|
Búcsú a csíkrákosiaktól
|
|
Búcsúzik Karcfalva is...
|
|
...majd Csíkszentdomokos
|
|
Immár hazafelé, ismét csodálatos tájakon,
|
|
...a Maros fölső folyása mentén
|
|
Rövid megállás Palotailva állomáson
|
|
Majd tovább, immár a szalárdtelepi alagútnál
|
|
Félórás pihenő Déda állomáson
|
|
1944 vége óta itt sem igen járt mozdony magyar felirattal, ill. cégjelzéssel...
|
|
Rátértünk Horthy vasútjára, a DédaSzeretfalva vonalra
|
|
Alsórépa állomás
|
|
A vonalon a nehéz terep miatt több impozáns viadukt és alagút építése volt szükséges, nem kis költséggel és erőfeszítéssel...
|
|
...hogy aztán az átadás után két évvel ismét minden elvesszen. :-((
|
|
Berlád megállóhely
|
|
Érkezés Szeretfalva állomásra
|
|
Szeretfalva felvételi épülete
|
|
...majd immár Bethlen állomáson
|
|
Érkezünk Kolozsvárra...
|
|
...majd megyünk tovább Nagyvárad felé Itt nem tegnap kezdték el a villamosítást, de még nem készült el...
|
|
A Székely gyors Nagyvárad állomásra jár be
|
|
Nagyváradi jelen
|
|
...és ismét a gúnyhatáron, Biharpüspökiben
|
|
A két kutyát már ismertük péntekről
|
|
Biharkeresztes
|
|
Szolnok
|
|
Búcsúznak a szolnokiak
|
|
Én, immár Tápiószecső környékén
|
|
Nem, ez nem a 017-es Nohab! Ő éppen anyagvonattal dolgozott Tápiószecsőn és M61 020 névre hallgat.
|
|
Érkezés a Keletibe Valahogy még ide is került egy rendőr... Viszont szerencsére már nem román! :-)
|
|
Balról a müncheni, jobbról a gyimesbükki vonat A táv közel azonos, de az irány már nem..... Budapest-Keleti pu.
|