|
MDmot 3006 távolodik Nemeske megállóhelytől
|
|
Ugyanezen vonat kicsit arrébb, Molvány község megállója után
|
|
MD és Bz találkozása Szigetvár állomáson
|
|
...a veres csillag árnyékában...
|
|
Mecsekalja-Cserkút állomás MDmot 3006 vonata és V43 3280 egy hozzá nem éppen méltó szerelvénnyel
|
|
Indul az MD Pécs felé
|
|
Pécs impozáns felvételi épülete a város felől, mely szintén a nagy vasúti építész, Pfaff Ferenc keze munkáját dicséri
|
|
Pécs felvételi épülete a vágányok felől
|
|
Ismét a 3006-os MD, itt indulásra készen Barcs felé
|
|
Pécs A sokat használt MD, és vezérlőkocsi mivoltában még sosem használt halberstadti vezérlőkocsi
|
|
Sokszínű ez a mai magyar vasút... :-(
|
|
MDmot 3034 indul Magyarbóly felé
|
|
...majd ismét Szigetvár, ismét a 3006-os MD-vel
|
|
MD-kereszt Szigetváron
|
|
Szigetvári mindennapok még
|
|
Az időjárás igen rapszódikus volt Daránynál már havazott becsülettel.
|
|
Kellemes fotóhely Középrigóc és Barcs között
|
|
Barcs
|
|
Fényképezés után Babócsa határában :-)
|
|
Vízvár állomás műemléki felvételi épülete
|
|
A néhai Déli Vasút szabványa szerint épült
|
|
Vízvári váróterem Nem éppen XXI. századi...
|
|
...de legalább valóban elég tiszta
|
|
Az akasztók megvannak, de vajon a zsalugáterek hova lettek..?
|
|
Ablak
|
|
A vízvári épület az utca felől ...hát, ez sem éppen XXI. századi...
|
|
...erről nem is beszélve Ez volna a P+R parkoló Vízvár állomáson
|
|
Ez pedig már Babócsa állomása
|
|
...ahol szintén megállt az idő
|
|
Ilyen formán már ilyen sem létezik...
|
|
Lassan lakat kerül már mindenre...
|
|
Ablak Babócsán
|
|
Itt még a zsalugáterek is megvannak!
|
|
...szintén Déli vasúti stílusban
|
|
Egy szebb napokat látott mérleg
|
|
...mely Mágocs-Alsómocsoládról került ide?
|
|
Babócsa állomás az átrobogó soproni gyorsvonattal
|
|
Babócsai vágányok
|
|
Esti fényképezés Középrigóc állomáson
|
|
Középrigóc állomás
|
|
Középrigóc állomás
|
|
Középrigóc állomás
|
|
Középrigóc állomás MDmot 3030-al
|
|
Középrigóc állomás MDmot 3030-al
|