Az oldalra felkerült:
2011. május 3-án

Királyréti fényképezés
2011. április 10.


    Ezen a szép áprilisi vasárnap délután gondoltam egyet, és elindultam királyréti kisvasutat fényképezni. Múltkor a C-50-eses különvonatról ugyan lemaradtam, ám legnagyobb meglepetésemre most ezt is sikerült pótolni.

Az új járműszín Kismaroson
Egészen szép lett! Az ablakok ugyan hiányoznak róla, de gondolom nem akartak célpontot adni a vandáloknak... :-S
Az új felvételi épület viszont egyáltalán nem tetszik. Modern randaság. A járműszín stílusában igazán emelhettek volna itt is egy gyönyörű épületet!
Közeledik a vonat Kismaros felé
Ez az új Mk48-színterv..... – nem éppen túl kiforrott, sok a csicsa, sok a szín, a kevesebb több lett volna!
Ugyanaz a vonat kissé közelebbről az éledező természetben
Szokolya temploma a következő fotózásig tartó várakozás percei alatt
...és jön a vonat a szokolyai „cikk-cakkban”
Idilli utcakép Szokolyán, kisvasúttal
Hoppsz, mi jön ott?!
A nagybörzsönyi C-50-esre bizony nem számítottam a menetrend szerinti vonat élén!
Kellemes meglepetés volt! :)
Jól kihasznált vonat halad Kismaros felé Szokolyán
A fordulóidőben ellátogattam a paphegyi járműtelepre
A fűtőházi „dögsor”
Vajon mi lesz a sorsa Mk48 2018-nak..?
Talán ez is majd egy hibriddé válik....?
Hmm, egy gőzöskémény a „hátsó traktusban”...
Csak nem lecserélik Morgó szögletes román kéményét?! :-) (nem lenne rossz!)
Gyanítom, hogy ez a darab pedig 490,056-é volt...
Ismét egy kis nyugalom a következő fényképezésig
Jön a vonat fölfelé, Szokolya után
Siet a C-50-es Királyrét felé
Vonat érkezik Hártókút állomásra
...majd Kismarosra
Körüljár a C-50-es
Mint kiderült, a légfékesítés után egy darabig még Királyréten szolgál a nagybörzsönyi gép.
Végezetül a vasút egykori mozdonya, a Triglav, kiállítva Kismaros állomáson

Az oldalon szereplő bármely fénykép, vagy írás esetleges további felhasználásának
csak előzetes hozzájárulásommal tudnék örülni!