|
Íme a 411-es, ismét gőzben, teljes pompájában
|
|
A konyha oldalán tábla hirdeti, hogy Vass Bandi bizony már több, mint 20 éve vette pártfogásába a mozdonyt. Ha Ő nincs, ma üzemképes 411-es mozdony sincs...
|
|
Jobb és rosszabb állapotú kocsik között pöfög a Truman a kijárat felé Mozdonyvezetésre lehetett jelentkezni rá.
|
|
Ez bizony nem ámítás: újra gőzben a 411,118!
|
|
Truman hátulnézetből a fordítókorongnál, háttérben a 242-es és a 324-es gőzösökkel
|
|
Félreállított járművek egy félreesőbb helyén a Parknak
|
|
A lassan utolsónak maradó magyar gőzös, a 109,109-es a fordítókorongon...
|
|
204-es és 109-es
|
|
Gőzösök a fordítókorong mellet A 324-es ma csak hidegen mutatkozott.
|
|
Szemtől szemben a 204-essel
|
|
Ez pedig a 006-os Nohab Egy rövid időre ő is kibújt a fűtőházból, de ő csak levegőt szolgáltatott a csavarozógépnek...
|
|
M61 006
|
|
...ez is a 6-os Nohab... Külsőleg sajnos nem sok (pozitív) változás történt rajta az utóbbi tizenpár évben...
|
|
Őt még szerencsére nem érte utol a modern pályaszámos agyrém. Ő még M61 006, akárcsak 50 évvel ezelőtt.
|
|
Háttérben a Truman, előtérben Edit :-)
|
|
Pályamesteri sínautó a 242-es társaságában
|
|
Ez pedig egy osztrák vendéggőzös
|
|
A BKV 27-es HÉV-gőzöse a fordítókorongon
|